Б 43 Бєлявцев, М. І. Маркетинг : навчальний посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 325 с. - ISBN 966-364-00-2 : 26.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- види маркетингу -- сегменти ринку -- цінова політика -- реклама Дод.точки доступу: Іваненко, Л. М. Примірників всього: 19 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6), Фаховий коледж «Універсум» (1) |