Коваль, В. В.
    Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста [Текст] / В. В. Коваль // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 70-76. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендинг міста -- цільова аудиторія
Анотація: У статті досліджується актуальна проблема: визначення ключового сегмента цільової аудиторії брендингу території, зокрема брендингу міста. Проаналізовано наукову та публіцистичну літературу з питань брендингу. Визначено коло провідних авторів- теоретиків, які розробляли поняття «брендинг міста», «брендинг території», фокусували увагу на цільовій аудиторії цього виду брендингу. Розглянуто низку практичних кампаній з брендингу столичних міст центральної та східної Європи. Встановлено факт та зміст консенсусу щодо ключового сегмента цільової аудиторії, окреслено панівну концепцію провідних наукових та практичних робіт із питань брендингу міста чи території. Розроблено рекомендації з перспективних напрямів науково-практичних досліджень, управлінських рішень, заходів для оптимізації брендингу українських міст.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)