Т 56 Томас, Мартін. Посібник "The Financial Times" зі стратегії для соціальних медіа : як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд / М. Томас ; переклад з англійської Я. Машико. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 302 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-6383-3 : 280.00 грн. Переклад назви: The Financial Times Guide to Social Media Strategy
Рубрики: Паблік рілейшнз--Соціологія зв’язку--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): соціальні медіа -- визначення цілей -- соціальний інтелект -- планування -- дії -- контроль -- грамотність соціальних медіа -- управління особистим брендом -- інструмент лідерства Дод.точки доступу: Машико, Я. \перекладач.\ Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4) |